Doorgaan naar inhoud
🌱 Bekijk alle Energiezuinige Wijnkoelkasten >
🌱 Bekijk alle Energiezuinige Wijnkoelkasten >

Veelgestelde vragen

We hebben de meeste gestelde vragen voor u op een rij gezet, gesorteerd in verschillende categorieën. Staat uw vraag er niet bij? Schroom niet om contact met ons op te nemen.

Verzending & Levering

  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
    Uw bestelling afhalen is eventueel mogelijk. In de betaalomgeving is de optie afhalen niet mogelijk. Mocht dit gewenst zijn, dan horen wij dit graag van te voren van u. Wij zullen u vervolgens een aantal opties geven waar u de bestelling kunt afhalen. 
  • Kan ik zelf het bezorgmoment van mijn bestelling kiezen? 
    U heeft de mogelijkheid om zelf te kiezen wanneer u graag de bestelling bezorgd wil hebben. Wij proberen echter de bestelling altijd zo snel mogelijk te bezorgen, omdat dit iets is wat wij zelf belangrijk vinden. Mocht u graag willen dat de bestelling over een langere periode van binnen 1 week wordt bezorgd, neem dan contact met ons op. Wij zullen er dan voor zorgen dat wij dit aanpassen bij het inplannen van de bezorging. Bij het bezorgen van een wijnkoelkast, nemen wij namelijk altijd vooraf contact met u op om in samenspraak een bezorgmoment vast te stellen. Zo willen wij de kans zo groot mogelijk maken om ervoor te zorgen dat de bestelling ook daadwerkelijk bezorgd kan worden omdat er iemand thuis is. Bij de overige producten wordt de bezorging gedaan door PostNL en zal middels een track & trace duidelijk worden wanneer uw bestelling bezorgd wordt. 
  • Wat zijn de bezorgkosten?
    Binnen Nederland, België en Luxemburg bieden wij gratis verzending aan bij alle wijnkoelkasten. Wij vinden een goede en deskundige service enorm belangrijk, en een gratis verzending draagt hier volgens ons aan bij. Bij de overige producten bieden wij een gratis verzending aan bij bestellingen boven de €35. Onder de €35 bedragen de verzendkosten €6,95. De verzendkosten gratis maken kunnen wij doen, echter zorgt dit ervoor dat de prijs van de producten omhoog gaat. Wij hanteren liever eerlijke prijzen dan dat wij de prijs verhogen en gratis verzending aanbieden. De standaard verzendkosten voor de wijnkoelkasten die naar de overige landen binnen Europa verzonden moeten worden, bedragen €75. Bekijk onze verzendpagina voor meer informatie over de verzending binnen Mijn-Wijnkoelkast. 
  • Waar kan ik mijn Track & Trace link vinden?
    Wij verzenden bij alle bestellingen altijd een Track & Trace link. Soms wordt er bij de bezorging van de wijnkoelkasten contact gehouden via de SMS/Whatsapp of via een belletje. De Track & Trace link ontvangt u altijd van ons via een mail. De link kunt u dus terugvinden in uw mailbox. Geen mail ontvangen? Bekijk uw spambox eens of mail ons anders voor het opvragen van de Track & Trace link.
  • Leveren jullie ook in het weekend?
    Jazeker. Wijnkoelkasten worden in 75% van de gevallen doordeweeks geleverd, maar ook in het weekend is dit mogelijk. In het weekend leveren kan alleen in persoonlijk overleg met onze logistieke partner. U kunt deze bezorg afspraak zelf met hen maken. Overige producten worden daarbij ook in het weekend geleverd, mits de bestelling voor donderdag geplaatst is. Houd er rekening mee dat dit ons streven is, en wij dit niet altijd 100% kunnen garanderen in het weekend. Bestellingen die in het weekend geplaatst zijn, worden de eerstvolgende werkdag verwerkt en daarna ontvangt u zo snel mogelijk informatie over het bezorgmoment.
  • Mijn bestelling is vertraagd
    Mijn-Wijnkoelkast.nl streeft ernaar om uw bestelling binnen 1 werkdag te verwerken en vervolgens zo snel mogelijk te leveren. Foutjes kunnen voorkomen en meerdere andere overmacht factoren kunnen invloed hebben de vertraging van uw bestelling. Echter geen zorgen, u kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice. Zij staan altijd klaar om u van meer informatie te voorzien en het probleem op te lossen.
    Wanneer uw bestelling vertraging heeft, laat dit ons dan zo snel mogelijk weten via de telefoon, mail of chat. Wij zullen vervolgens een onderzoek starten naar de vervoerder om na te gaan waar uw pakketje zich bevindt. Zodra wij terugkoppeling hierop hebben ontvangen, nemen wij contact met u op!

Bestellen

  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?
    Bij Mijn-Wijnkoelkast kunt u via meerdere manieren uw bestelling betalen. De betaalmogelijkheden die u heeft bij Mijn-Wijnkoelkast.nl zijn: IDEAL, PayPal, Visa, Mastercard en KLARNA. De transacties bij Mijn-Wijnkoelkast.nl worden uitgevoerd door Mollie. U zult dus deze naam op de afschrijving kunnen tegenkomen.
  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
    Nadat u een bestelling heeft geplaatst, wordt deze gelijk doorgestuurd naar ons magazijn en onze medewerkers gaan hiermee aan de slag. U kunt daarom de bestelling in de meeste gevallen niet meer wijzigen. Wanneer u direct na de order contact opneemt met onze klantenservice, kan de bestelling wellicht nog geannuleerd of gewijzigd worden. Wij adviseren u dan dus ook om dit gelijk te doen. Wij proberen dan zo goed mogelijk uw wijziging te vervullen.
  • Ik heb een verkeerd adres ingevuld bij mijn bestelling
    Wanneer u een verkeerd adres heeft ingevuld bij de bestelling, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Wanneer u direct contact opneemt met ons, is de kans het grootste dat wij de bestelling nog niet door hebben gezet naar onze vervoerder en kunnen wij het adres nog wijzigen. Mocht dit niet meer lukken, zullen we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat u het pakket zal ontvangen op het juiste adres. We zullen dan onderling intensief contact moeten onderhouden om tot de beste oplossing te komen.
  • Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen
    Wanneer u nog geen bevestigingsmail heeft ontvangen, raden wij u aan om eerst uw spambox te bekijken. Wij kunnen helaas niet altijd voorkomen dat onze mails in de spambox komen. Mocht u ook in de spambox geen mail hebben ontvangen, dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Wij zullen dan bekijken waarom u nog geen bevestigingsmail heeft ontvangen en of wij de order goed hebben ontvangen.
  • Ik wil een product retourneren, wat moet ik doen?
    Als u niet tevreden bent over uw bestelling kunt u deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Stuur voor het retourneren van een product een mail naar info@mijn-wijnkoelkast.nl of bekijk de retourneer pagina voor de handelingen die u moet verrichten om gebruik te maken van het retourrecht. Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.

Product informatie

  • Ik heb een beschadigd product ontvangen
    Als eerste onze welgemeende excuses, dit is absoluut niet de bedoeling. Wij raden u aan om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via info@mijn-wijnkoelkast.nl of via 085 – 00 41 080. Wij zullen u vragen om wat foto’s te sturen van het beschadigde product en hierbij uw ordernummer te vermelden. Wij zullen vervolgens contact met u opnemen en hoe dan ook met een gepaste oplossing komen.
  • Ik heb een verkeerd product ontvangen
    Een verkeerd product is natuurlijk iets waar u niet op zit te wachten, als eerste onze excuses. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via de klantenservice (mail, telefoon of chat) en wij zullen er alles aan doen om het juiste product op te sturen, mits deze nog op voorraad is. Uw verkeerd ontvangen product kunt u uiteraard gratis kunnen retourneren.
  • Het product ziet er in het echt anders uit dan op de website
    Wij doen er alles aan om alle producten naar waarheid te presenteren op onze website. Heeft u echt twijfels over een product? Neem gerust contact met ons op via de mail, telefoon op chat en wij voorzien u graag van advies.
  • Er ontbreekt een product in mijn bestelling
    Wanneer er een product ontbreekt in uw bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via de mail, telefoon of chat. Wij vinden het erg vervelend voor u en proberen zo snel mogelijk het ontbrekende product op te sturen naar u, mits deze nog op voorraad is.
  • Heb ik garantie op de producten van Mijn-Wijnkoelkast?
    Bij alle producten van Mijn-Wijnkoelkast.nl wordt de garantie van ieder product afzonderlijk gemeld. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u voor meer informatie gerust contact met ons opnemen. Wij vertellen u er dan graag meer over. Verder kunt u een kijkje nemen op de garantie en service pagina. Bekijk de service en garantie pagina van Mijn-Wijnkoelkast. 

 

Staat uw vraag er niet tussen? Neem via het contactformulier contact met ons op en wij helpen u graag verder!

Category 1

Frequently asked question

Use this text to provide answers for your most commonly asked questions.

Frequently asked question

Use this text to provide answers for your most commonly asked questions.

Frequently asked question

Use this text to provide answers for your most commonly asked questions.

Category 2

Frequently asked question

Use this text to provide answers for your most commonly asked questions.

Frequently asked question

Use this text to provide answers for your most commonly asked questions.

Frequently asked question

Use this text to provide answers for your most commonly asked questions.

Category 3

Frequently asked question

Use this text to provide answers for your most commonly asked questions.

Frequently asked question

Use this text to provide answers for your most commonly asked questions.

Frequently asked question

Use this text to provide answers for your most commonly asked questions.